Suhoshin
Yuri is a young man who has recently started working as a guard. After a long absence, he has returned home, but a series of dramatic events disturbs the tranquility of the village as people begin to mysteriously die off. Yuri is asked to investigate, but he quickly finds out that the problem is bigger than he initially thought.