Summer Days
Briana has been craving some time off all summer, and finally, with her shoot wrapped for hiatus, she can relax at her summer cottage on the lake. She even drags her female film co-stars along for the ride to enjoy herself.
Summer Days is a yuri visual novel story of fun and sun at the lake, with multiple routes and choices to explore.