You're Tilly Appleberry - a mischievous rogue student who values having fun above having respect for rules and authority.
Your choices matter. Play again (and again!) to meet different people, and use your wit, charm, and skills to make the upcoming Harvest Festival a success.
Come and mingle with a Minotaur Paladin, a Doggie Chef, and many more potential friends and love interests!
Suitable for all ages, Tilly's Tale is a tale full of humor and heart - written by acclaimed adventure game writer Lori Ann Cole.