Supaplex THINK!
This game is for prepared players of the SUPAPLEX world with many new adventures! A new level of sophistication and enthusiasm! Although SUPAPLEX THINK! contains many levels that require good reaction, in general, it is more focused on planning and thinking through action. Therefore, we say: THINK! AND IF YOU NEED TO - RUN!