Super Adventure Hand
“It was those nasty feet, I know them like the back of my hand!” you assured yourself.
We all know feet stink, but who in their right hand would steal someone’s arm? There must be a reason behind all of this. Lay your hands on Super Adventure Hand now and figure it out!