Super Arcade Racing
Prepare to enter the world of underground car racing to save your brother. It's not going to be easy, but taking part in the Super Arcade Racing tournament is the only way you can see your brother again and solve the mystery behind the organisation that kidnapped him.
A full story with over 60 different tracks in 5 different biomes to race on in your quest to save your brother.
Play against racers from around the world in online cross-platform multiplayer on our dedicated server or play with up to 4 players at once in local multiplayer.
Compete for the glory of having the best time in the world on a track. Use practice mode to race your ghost and beat your personal best.