Super Dodge Ball
The untouched, original Super Dodge Ball for NES and its featured quality-up version are now available!
This isn't your regular dodge ball, you can't just eliminate the whole team by hitting them with the ball; you'll need to reduce the opposing team's HP to zero to win the game!