Super Double Dragon
After 30 years, Super Double Dragon comes to modern consoles for the first time!
This stage-based side scrolling action classic first came out for the Super Nintendo in 1992.
The border of the screen can now be customised with a choice of 5 wallpapers. Play with your background of choice!
You can now ramp up the action, with customisable play speed going up to double speed!