Fowlst returns in a new adventure that’s all about squashing bad guys, dodging danger and striking it rich. There’s sprawling stages to conquer, huge bosses to defeat, and all manner of gadgets and gizmos to interact with. Trade your treasure for cool powers like egg bombs and rockets so you can really show those demons who’s boss!