Super Fowlst
Super Fowlst is an an action game about dodging bullets, squishing monsters and grabbing loot. There’s sprawling stages to conquer, huge bosses to defeat, and all manner of gadgets and gizmos to interact with. Trade your treasure for cool powers like egg bombs and rockets so you can really show those demons who’s boss!