Teamwork makes the dream work
Take on all your favourite bosses from the Kirby series. Play solo or with up to three friends via local multiplayer**, local wireless play*** or online multiplayer****, and save the Dream Kingdom!
Build your own Team Kirby, choosing any combination of the four unique roles. Each role’s weapons and abilities are different, so mix and match to suit each quest and ensure victory!
Tackle Story Quest solo or with friends on a single Nintendo Switch and try to save the Dream Kingdom, or dive into Party Quest via local multiplayer**, local wireless play*** or online multiplayer**** and discover a whole new bevy of bosses to battle with!
Win battles and you’ll earn not only experience points that can enhance your heroes, but also precious fragments of four different varieties – Fire, Water, Light and Rare.
Trade these in at the Shoppe to get new weapons and armour that could tip the outcome of future fights in your favour!
You can complete a quest by just defeating a boss, but each also has bonus objectives to tackle. Think you win without taking a hit, with a team of only Beam Mages or in a super-fast time? With eight medals to earn per quest, completing bonus objectives can net you plenty of rewards!
As precious as they are shiny, Gem Apples come in incredibly useful on your adventure. You can use them to unlock new quests, or combine them with fragments in the Shoppe to unlock powerful new equipment.