Super Magbot
The system of Magnetia is in great peril as an evil villain tears through the galaxy. It’s all down to one robot explorer to save the day – Magbot!
Armed with the power to control both positive (red) and negative (blue) magnetic polarities, Magbot must navigate through a myriad of challenging platforming environments to save his home planet of MagTek.
Use Magnetic Force to Attract: Use the power of magnetic attraction to pull yourself towards platforms and across perilous pitfalls.
Use Magnetic Force to Repel: Magbot is too heavy to jump! Luckily you can use the power of magnetic repulsion to boost yourself through the air!
Collect Star Fragments: Master each level by collecting hard-to-reach star fragments that unlock additional challenges.
Enjoy Classic Gaming Vibes: With vibrant 16-bit style pixel art and an energetic chiptune soundtrack by Moonsailor.