Super Phantom Cat is a "Pawsome" retro platformer, or what we like to call "Catformer," in which you explore quirky environments, clear purrrfect colorful levels, solve the mysteries shrouding the Phantom world and rescue your kidnapped little sister, Ina.
A unique experience each chapter with tons of environments to explore: forest, meadow, lakeside, underwater, desert—you’ll even get to hop onto trains!
Explore in all four directions! The levels may seem short, but there’s actually lots of hidden content for you to dig up.
Collect gold coins and brew powerful potions- Scale mountains, go swimming, climb through tunnels… the world is your oyster!
A production system where you brew a variety of potions for your use. You can also produce keys using gold coins you collect from around the Phantom world!