Experience six unique puzzle types in one pack stacked with more than 800 different puzzles. Challenge yourself with a wide variety of puzzles and various difficulty levels. If you are playing solo or with friends and family, Super Puzzle Pack 2 offers hours and hours of fun.
From challenging match 3 games to colorful and challenging puzzles, Super Puzzle Pack 2 has it all!