Super Saurio Fly is a 2D arcade platformer and adventure video game. Players will move along the stages crossing different parts of the world by using Super Saurio's ability to fly, dodge traps and defeat other dinosaurs. The storyline puts the player on the role of Saurio, a cute and clumsy tiny pterodactyl whose eggs were stolen. Saurio will have to look for his eggs around the world and defeat the evil kidnappers.