Super Soccer Blast
It's football with the fast-paced and skilled-based gameplay of over-the-top classic sports games.
Accessible controls that enable charging and aiming your shots, perform tackles and dashes, shoot lobs and more. Train your precision and reflexes to become a legendary football player.
Customize your players from head to toe with a range of cool looks and play against the AI or a buddy in a friendly match with various game modes. Test your skills in different leagues and soccer cups in the World Tour mode.