Super Sunny Island is a retro-style 2D platformer featuring summer-themed levels and a lovely penguin called "Sunny" who loves nature!
One day Sunny, discovered a new island full of life and lush, green things! But at the same time, there are also some vile pirates looking to plunder the peaceful island. They are building a robot army!
Through good luck, Sunny also brought a water gun, which will come pretty handy for both watering flowers and soaking pirates.