Superpanda 2
Superpanda comes back in a whole new adventure, full of dangers, epic quests and monstrous bosses.
Across 30 levels filled with secrets, quests and loot, fight your way through hordes of evil monsters and other creatures - jump on their head or throw them bullets to get rid of them.