Deliver everything what is needed in the moment. As a robot you have one simple job - to deliver. But remember, you have to be punctual and precise - you don't want to make customers angry. Watch out for your battery level - if it ran out, you would be in trouble. So jump in the game, catch some parcels and try yourself as a deliverer!