SURVIVE UNDEAD RUSH!
Outrun and annihilate relentless waves of zombies that spawn continuously. Survive as the number and variety of zombies grow with each passing moment.
Collect XP from fallen zombies to upgrade your stats, boosting Health, Speed, Damage, and Rapid Fire. Gather money to unlock new characters with unique weapons like flamethrowers, submachine guns, and shotguns.
Test your skills and strategy to survive the undead onslaught. Eliminate all zombies, including the formidable boss, to emerge victorious!