Swap This!
You may have matched colors before, but never like in Swap This! To master this puzzle game you need real skills, quick wits and tactical thinking. In no-time you’ll orchestrate screen-clearing chain reactions and use super-charged power-ups.
There’s a lot to do! You can choose from 4 varied modes: Minute Match, Wave Mode, Fish Fight and Puzzle. Combined with surprisingly smart gameplay systems, Swap This! really offers oceans of depth.