Sword & Fairy Inn 2
Familiar faces from across the Sword & Fairy universe come together to run an inn and build a happy life in Sword & Fairy Inn 2, a cute and casual life simulation RPG that combines a huge variety of gameplay mechanics in adorable chibi style! Manage a family restaurant, travel the world to find legendary kitchenware and trade special food items, grow crops, play mini games and more! But above all else, you’ll need to make sure your customers are happy with the services you provide, which will bring more people to the village and make your inn a bustling success story.
As you manage the inn, you’ll be able to assign specific roles to each character you meet and recruit, and as you progress, you’ll learn more about each of your companions – their goals, personalities, skills and their often-comical flaws. This is a lighthearted take on the Sword & Fairy world, one that’s comforting and familiar for long-time fans but also welcoming to newcomers.