Sword of the Necromancer
Sword of the Necromancer is a dungeon-crawler action RPG with Rogue-like elements where you can revive your defeated enemies to make them fight alongside you.
Turn your foes into allies using the forbidden powers of the Sword of the Necromancer and help Tama reach the dungeon's depths in order to gain enough power to bring Koko back from the dead.
"Legend says that, deep within these mountains, a heretic decided to violate the will of the gods in order to achieve eternal life.
The heretic succeeded in this aberrant attempt, and created a tool for forbidden rituals that could grant immortality… and even bring back the dead.
Tama is a former rogue that is tasked to escort the priestess Koko in her pilgrimage around the continent. During their travel Koko dies, and Tama carries the corpse to the Necromancer's crypt, where legends say there dwells a power that may resurrect the dead.
Filled with despair, Tama will enter the dungeon with the aim of obtaining the forbidden power of necromancy, ignoring the dangers that lurk in the shadows.