TACTICAL BANDITS
TACTICAL BANDITS is a hardcore arcade action game set in a post-apocalyptic world where you must navigate the ruins of civilization as a fearless bandit seeking survival and glory. Embark on a thrilling adventure to the Last Settlement, looting weapons and fuel canisters while evading deadly threats.
Embark on an epic solo journey across the barren wasteland, where danger lurks around every corner. Traverse through abandoned homes, rummage through deserted shops, and navigate derelict highways as you head toward the elusive Last Settlement. Your mission: gather precious fuel canisters and lethal weaponry to ensure your survival against the brutal odds.
Test your skills and speed in the Challenges Game Mode. Face a series of specific tasks that will push you to your limits. Can you complete them all as fast as possible without succumbing to the dangers of the wasteland?
Do you have what it takes to survive the relentless onslaught? In Horde Mode, either brave the wasteland alone or team up with friends to withstand 25 waves of zombies and enemies. Unleash your combat prowess, spend your scrap wisely, and hold the line. Every wave brings new challenges and rewards.
Adapt to an innovative shooting system, where the tension of combat never lets up. Forget about conventional reloading – here, every shot counts, and players must scavenge for ammo crates scattered across the levels or loot weapons from fallen adversaries. The scarcity of resources keeps you on your toes, turning every confrontation into a test of skill and resourcefulness.