TAISHO x ALICE: HEADS & TAILS
Hailing from a long line of doctors, Ryoushi Arisu lost his place in the family the moment his younger sister was born. Years later, at a med school far, far away, as he contemplates his career path... he meets the strange little boy who will change his life forever.
It all started when he enrolled at a college in the town where his grandma lived. His motive: to search for an old friend who cut contact after a fight. But even after he found him, it still wasn't really HIM... This is the story of Woolfe's life in the friendzone, doing his best for his bestie!
These tales explore what happens to each of the seven characters after their happy endings.
After all the twists and turns it took for the couple to finally fall in love, watch as they enjoy a sweet moment.
An alternate universe that poses the question, "What if everyone were teachers and students?"
Circumstances at home have caused our heroine to transfer to Mirrorfield Academy. Prepare for a new school life where seven quirky, handsome guys await you in this romantic comedy!
The Sadist Tournament has suddenly come to the Looking-Glass World! Once all the fruitless pleas are said and done, who will win the crown?