THE Card Battle: Eternal Destiny is an epic card game inspired by myths and legends, featuring 600+ cards with delightful animation!
Earth: the Millennium of humans has approached its end. History has come to a halt. Demons, angelic Kells, and human Cybers are in a three way conflict with no end in sight. Weary of fighting, people have placed their hopes on the Infinita Sacrament, said to have the power to change the world. An independent organization, “The Agency”, was created to search for it.
Who will obtain the Infinita Sacrament and take command of the next Millennium? The future is shrouded in dark mystery. You are the new Agent.