TOKYO CHRONOS & ALTDEUS: Beyond Chronos TWIN PACK
Dive into the mystery of "TOKYO CHRONOS" and the sci-fi thrill of "ALTDEUS: Beyond Chronos" in a single, unforgettable bundle! With character designs by LAM, this Twin Pack promises stunning visuals and immersive storytelling.
Eir Aoi performs the opening theme and ASCA delivers the ending theme for TOKYO CHRONOS.
What awaits them is a mystery veiled in lost memories and a cryptic message: "I am dead. Who killed me?"
As numerous crucial decisions loom ever closer, will you be able to pull the trigger?