TOW TRUCK Driver Simulator 2023
Discover the thrill of being a Tow Truck Driver in the highly anticipated game — TOW TRUCK Driver Simulator 2023!
Take on the role of an American tow truck driver and immerse yourself in the excitement of rescuing, parking, and saving damaged vehicles. With blocked traffic and stranded cars scattered across the modern city, it's your chance to shine as the city's hero, responding to emergencies and providing assistance before anyone even thinks of dialling 911.