Tactics V: "Obsidian Brigade"
Tactics V: "Obsidian Brigade" is a retro-style tactical turn-based video game in homage to console tactical RPGs from the 1990s. It's set in an in-house fantasy setting with its own lore and magic, and it also uses techniques to convert to a 2D isometric look from 3D assets.