A Robust Story Mode
Don-chan leaves the past behind for a great adventure, that transcends time and space, to the future! Warp to different eras to stop the bad guys from destroying history!
Don and Katsu stumble upon Tocky, who has the important job of protecting time. He tells them that his friend, Ticky, has been kidnapped by Professor Timedyne.
Travel to many different time periods and take down the evil destroying history!
The better you perform in the Taiko Battles against monsters you encounter on your adventure, the more damage you do to them!
Some of the monsters you defeat can even become your allies! Featuring more than 100 monsters! Create your own team, train them, and work together to face powerful enemies!
There's not only the Story Mode, but the well-known Taiko Mode can be played as well!
In addition to more than 60 songs, 3 new songs (Marigold, Charles by Balloon feat. Flower, Loki by Miki and P) have been added!