You can also establish your own airline and fly to cities such as New York, London, Sydney and 18 other destinations. Fly the most popular models of planes, such as jumbo jets, seaplanes and a military jet with realistically designed 3D cockpits. Experience challenging weather conditions and try to land your plane safely with an engine failure in this flight simulation game!