Everyone knows communication is the key to a successful relationship. So we decided to make it difficult for you! (You’re welcome.) All you need is six minutes, two players, one Nintendo Switch, half a brain, and ample room for confusion.
Talk It Out is a co-operative guessing game with a twist. Pick up your Nintendo Switch, grab a friend, and start “talking”. You need to figure out what your co-player is seeing. Ask a question, get an answer. Simple enough, right?