Tamarak Trail
In this deck-building roguelike, you'll use a customizable dice set as you battle through randomly generated trails - full of loot, mysteries, and danger to protect inhabitants from the evil that has corrupted the trail.
As a member of the Sturgeon Lodge: a secret society tasked with defeating a malevolent presence that has corrupted Tamarak Trail, it is your job to bring peace to all inhabitants.
Customizable Dice: Choose from a myriad of dice sides to create powerful synergies and manipulate the battlefield. Chain re-rolling and turning abilities to achieve unimaginable power!
Three Character classes: You'll play as one of three character classes: The Detective, the Magician, and the Tracker to dig up clues & find game-changing artifacts about the source of evil.
Get lost on the Trail: Enjoy the endless replayability of a randomly generated Trail, with different bosses, objectives, and encounters. Select your path carefully and manage your resources to see your adventure to the end.
Eldritch Artifacts: Some items have been permanently imbued with the reality-warping power inhabiting the Trail. Collect them to gain more dice or drastically change your character's battle style.