Tangle Tower
Freya Fellow has been murdered. The lead suspect? A shadowy figure found looming over her body, wielding a knife. The problem? That suspect... is just a painting.
Investigate the entirety of Tangle Tower, from the bizarre and eerie gardens, to the cold and ominous crime scene at the very top.