Do you have what it takes to lead your tank to victory? Enter the world of Tank Battle Retro, where your focus is to control your tank and eliminate all the other opponents. You will have to defeat the enemy, destroy the blocks, walls and other structures.
Tank Battle Retro comes with simple, engaging and fun controls, while pushing the experience to new heights all the time. We also have 4-player support. There are 20+ levels to play and 20 maps, as well as an unlimited amount of fun to be had while you try to master everything. Test your tank-handling skills and lead your team to victory!