Tank de la Muerta follows Enrique, a normal zombie, humbly living in the cemetery, determined to find the love of his life.
Throughout his wanderings, and innumerous parties, Enrique will have to make choices, that will impact the very foundation of the relationship with his friends, or may lead to nothing at all.