Tanks Meet Zombies
Dress up as an Assault Armored Vehicle and prepare yourself to speed date, we mean destroy, hordes and hordes of undead humans, bears, spiders and more! Join with up to 3 more friends and get ready to wreak havoc. It will be a BLAST!