Tanzia
Years ago, your grandfather disappeared under mysterious circumstances. Before leaving, he sent you into hiding on Volcano Island. Now older, you've been set free by your guardian and mentor Abenaki to follow the mystery... but is Abenaki telling you everything?
Tanzia is a single-player RPG that combines fast-paced strategic combat with elements of favorite classic RPGs in an open 3D world of magic and monsters.