The tarot reading is a pack of playing cards used in parallel for divination in the form of tarotology and cartomancy. With our game you can have the full tarot experience!
The virutal tarot reader will shuffle the cards, let you choose them and then present them and explain their meanings. This is the most beautiful and fully animated Tarot card experience out there. The main deck style used is gorgeous and custom made. FHD resolution, made exclusively for us in 2019. All 78 cards are animated!