Tattoos and their meanings
Explore the connection between tattoos and their deep meaning. Through vibrant illustrations and poignant storytelling, this game reveals how tattoos become windows into people's experiences, beliefs and emotions. A game that captures the essence of how art on skin can tell stories of identity and transformation from ancient ancestral cultures to modern expression.