Get behind the wheel and get ready for a brand-new taxi experience! Drive around the city as the seasoned cab driver Vinny or the self-proclaimed ‘influencer’ Cleo, and pick up the craziest of customers!
Power through midtown in a strong muscle car, race past the parks in an exotic supercar or drift around the business area in a Japanes tuner taxi. Whatever you choose - your challenge is to deliver your passengers on time! At least, if you want to make any money.
Navigate through crowded streets, dodge pedestrians across sidewalks or even defy the laws of gravity by jumping over rooftops! Nothing is too extreme when it comes to delivering your passengers on time! Discover the best shortcuts and get to know New Yellow City (NYC), as well as your passengers, like the back of your hand.