Teamfight Manager
Find the best combination of champions among many of them. Be mindful of the champions your players pick frequently, the champions your opponents pick often, and the compatibility of the combination to achieve the best results.
Each champion follows deathmatch rules of fighting for 1 minute, and the team with the higher number of kills wins.
Each champion has his/her unique characteristics. Every champion possesses 1 basic skill that can be used during the cooldown and an Ultimate that can only be used once per one set. In order to win the match, you will have to exercise good judgment on the basic abilities and the characteristics of the skills each champion has, and select the appropriate one based on the situation.
You can build a stronger team either by recruiting better players or by training existing players. Each player has different attack/defense abilities and champion skill levels. Some players have traits that even allow them to possess differentiating skills. Take the team's fund and the players' skills into account to effectively manage the players.