Teared
Immerse yourself in the exciting world of Teared, a thrilling 3D arcade action platformer. Get ready to face hordes of adversaries, including 9 colossal bosses and a variety of fantastic creatures such as dragons, skeletons, bats, spiders and fearsome cyclops.
Teared is not just a game; it is an immersive journey where dynamic 3D landscapes are combined with intense gameplay in the purest retro style.
Experience the excitement of a classic side-shift adventure integrated into a three-dimensional world with current mechanics.
Whether you’re an experienced player or a newcomer to the arcade genre, Teared promises hours of excitement and entertainment.