Tenement
Play across 8 levels, collect airdrops and feasts to earn special abilities. Go on ridiculous killing sprees to demolish the enemy and enhance your killstreak rewards. Free-For-All allows you to configure your own matches, Mission Mode allows you to complete 200 preconfigured matches and even design your own. Tenement is a fast paced, addictive game with lots to find. Watch out for strange characters like the Medusa, Sausage, Worm and the vile overlord in his bone cavern: Needle-Drunk.