Terraria
The very world is at your fingertips as you fight for survival, fortune, and glory. Delve deep into cavernous expanses, seek out ever-greater foes to test your mettle in combat, or construct your own city - In the World of Terraria, the choice is yours!
Blending elements of classic action games with the freedom of sandbox-style creativity, Terraria is a unique gaming experience where both the journey and the destination are as unique as the players themselves!