Play as the enigmatic inventor Nikola Tesla! Use devastating weapons to mow down hordes of nightmarish monsters, collect mighty power-ups to boost the carnage, and finally overwhelm your enemies with the immense firepower of the Tesla-Mech battle robot!
On the eve of Nikola Tesla's greatest invention, his laboratory is burned down by the inhuman minions of the horror author H. P. Lovecraft. A showdown of epic proportions begins! Chase the monsters, annihilate massive amounts of eldritch abominations, and overcome the madness of the old gods with science and hi-tech weaponry!