Thank Goodness You're Here!
“Thank Goodness You’re Here!” is a comedy slapformer, which unfolds over time as the players' exploration and antics leave their mark on the strange town of Barnsworth. With each completed odd job, new areas of the town open up, stranger and stranger tasks become available, and the clock ticks towards our salesman’s big meeting. The town’s colorful inhabitants are brought to life with vibrant hand-drawn animation, fully voiced dialogue, and wall-to-wall double entendres.