The Adventures of Bertram Fiddle: Episode 1: A Dreadly Business
The Adventures of Bertram Fiddle is a hilarious tongue-in-cheek point and click adventure game that mixes the classic formula up with riveting action elements, all weaved together lovingly by Rumpus Animation.
In a quirky take on a Victorian London inhabited by strange characters, with even stranger noses, self-proclaimed leading explorator, Bertram Fiddle, finds himself in a bit of pickle. Help him follow the clues and track down the elusive criminal known only as Geoff the Murderer before he strikes again.