The residents of the Solar System have been frozen in Staseo Magnesius and it's up to you to rescue them!
Play as the Bear & the Admiral (in single player or local co-op) as you journey through weird worlds and ludicrous levels, battling bizarre enemies with an array of weapons and pickups.