The Bounty Huntress
In this Metroidvania-style game, Rhea is a bounty huntress with a task to save people kidnapped in the City of Vaunard. They have been taken to the mysterious Aresdale castle.
Rhea has many special skills that will help her accomplish this difficult task. Help her rescue these people and to bring peace to the city of Vaunard.
With monsters infesting the corridors in Aresdale castle, you will have to be careful to make it back alive. Besides dangers, this castle also hides several rewards.